Wij van Huisman zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Daar kunt u ons bij helpen. Download ons "Kwaliteitbelevingsonderzoek" en vul het bijbehorende formulier in. het zijn een paar vragen. Al met al kost het niet veel tijd. Als blijk van waardering ontvangt u van ons een attentie.
Blijf er niet mee in uw maag zitten. Wij lossen deze voor u op en halen de kou het liefst zo snel mogelijk uit de lucht. Ga naar "Contact" en vul het formulier in. U krijgt van ons een ontvangstbevestiging en laten u de oplossing zo mogelijk weten
Niet alleen is veiligheid belangrijk bij het gebruik van medische apparatuur maar ook voor de gebruiker en de omgeving. Hierbij gaat het om persoonlijke bescherming voor onze medewerkers maar ook voor de gebruiker en iedereen die zich in de nabijheid van de gebruiker begeeft.
Omdat Huisman dag en nacht klaar staat voor haar klanten waar bereikbaarheid en flexibiliteit van levensbelang kan zijn.
Omdat Huisman helder en transparant communiceert zoals begrijpbare facturen zonder verrassingen.
Omdat Huisman haar klanten helpt tot ze geholpen zijn. Dat kan soms iets kosten maar helpen doen ze altijd.